En ventet kamp står for tur – ufrivillige antenner varsler om storm

En venta kamp kommer og jeg er i en posisjon der jeg gjør meg klar, mentalt klar for nok en runde.

 

Du vet følelsen når du vet at noe er på vei? der man bare stålsetter seg og forventer det verste for da vet man at man faktisk kan risikere og bli lettet in the end. ❤️

 

Jeg er utstyrt med antenner som gjør at jeg vet når noe er i gjære, akkurat nå vet jeg at det vil komme noe igjen. Det er på tide og nok en gang brette opp ermet og være klar for styrkeprøvene som venter.

 

Jeg er på plass der jeg skal være! På jobb der jeg trives best, der jeg kan utfolde meg og være kreativ, der jeg kan bruke alle disse dyrekjøpte erfaringene jeg har til noe bra! Plutselig er ett liv i rusen en ressurs jeg kan bruke! 😁

 

En eneste dag her denne uka! Så venter masse der hjemme som må tas tak i 😁

 

Ha en strålende mandag venner 🫶🌞

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg