En velbrukt torsdag – Oppussing av husets støggeste rom!

OMG! 😳 jeg er oppe i stua mi og prøver å få litt varme i kroppen etter å ha brukt noen timer i kjelleren (bokstavelig talt)😂. Det er iskaldt der nede og når man jobber med maling er man ikke akkurat veldig aktiv! man får liksom ikke helt varmen i kroppen om dere skjønner hva jeg mener.😬

 

Det er rart hva enkel maling kan gjøre med ett rom og som alltid kommer ideene susende med det samme man startet prosjektet!😁 nå har jeg funnet ut at jeg skal bruke malingen jeg har igjen etter at vi malte kjellerstua til baderomsinredningen for og få litt farge i rommet (lys aubergine).

 

 


 

Jeg tenker også å pimpe opp rommet med knæsje farger!😁 jeg har valgt en veldig steril farge men jeg har en plan bak (som alltid).

 

FOR en befrielse dette er!😳 jeg vet at mange liker denne tapeten og jeg har faktisk fått tilbud om 10.000kr om jeg får ned tapeten heil 😂

Men for meg er dette bare ett stort uromoment og jo mer virvar og kaos jeg har rundt meg jo mer virvar og kaos blir det inni meg. Stor beklagelse til Ingrid som kom med tilbud om 10.000kr, vi fikk altså ikke ned denne heil til deg.😂

 

 

 

Og nei jeg har ikke glemt bak do 😂

 

 

Jeg ble riktig fornøgd jeg med første strøket!❤️ nå kan jeg faktisk entre dette rommet OG tenke samtidig. 😂

 

En velbrukt torsdag i heimen! 😁

 

Noen ganger undrer jeg meg over hva min kjære mann tenker, når jeg har malt hele badet våres når han har vært på jobb en dag og en annen dag har pusset opp ett annet rom. 😂

 

Forvent det uforventa! Man vet aldri hva man kommer hjem til! 😁

 

 Nå skal jeg lande litt og har akkurat fått min kjære hjem ❤️ Veldig fornøgd med dagen så langt!

 

😁 Hva syns dere? 

 

 

Oppe i mi ega stue for og få igjen varmen i kroppen! 😬 En veldig fin torsdag ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg