En utblåsning må til, nå butter det virkelig imot her

Uka som startet med å se ut som en rolig uke men som plutselig inneholdt både ekstra jobbing og massevis frustrasjon over skolearbeidet som går altfor sakte!😬

I dag kjente jeg at den siste gnisten bare forsvant…😞

2/2 undervisninger er avlyst på grunn av sykdom denne uka, 8 dager før eksamen skal leveres inn for tilbakemelding..!😳

Jeg sover helt elendig for tiden, eller det blir feil og si! for sover gjør jeg jo! men i natt har jeg igjen makket så mye at dynetrekket har gått helt utav dyna mi.. Drømmene er så ektefølte og annerledes en dem pleier å være og jeg våkner og er sliten i hodet og lite klar for en ny dag. Det siste jeg trengte nå var at undervisningen om temaene på eksamen ble avlyst!😞

Hver gang jeg setter meg ned med eksamen sitter jeg og skriver setninger også stopper alt bare helt opp, jeg har jo ikke teori og underbygge teksten min på og denne ukas undervisning skulle liksom være redningen min, det siste puffet i baken som ville sette i gang prosessen med og ferdigstille det hele!

Når det hele er overstått skal jeg fortelle hva jeg egentlig mener om opplegget.. det ville vært dumt å gjøre det før man får karakterer og bestått…🤭

Nå skal jeg prøve og samle hodet som er kraftig redusert etter en lang periode med heftige netter og lange dager. I dag må jeg virkelig tvinge meg selv til og samle motivasjon og faktisk få noe konstruktivt utav dagen, dagene er neimen ikke like gitt!

En utblåsning her hjelper som regel godt, bare synd at det skulle være det innlegget skulle handle om.

Wish me luck! det trenger jeg virkelig i dag!🤭🤞 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Lykke til med arbeidet! Håper at undervisningen blir erstattet før det er for seint! Det er da merkelig opplegg når mange er helt avhengig av å få med seg dette før innlevering av eksamensoppgaven. Da burde de utsette fristen! Varme tanker til deg som står så hardt på!!! 🥰😍💐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg