En tårevåt date med mannen min

Jeg må ærlig innrømme at dette har vært en merkelig dag! å ha reportasje om seg selv der “ute” har preget hele dagen og meldingene har tikket inn. En dag litt utenom det vanlige. 😁

 

Vi fikk smykker med tanta mi rett før vi gikk på date!

 

Vi startet dagen sammen med “familien” våres på fyret der vi har vært denne helga, vi har brukt dagen til og hente oss inn igjen og i kveld har vi vært på en tårevåt kinodate. Etter kinoen har vi rydda og vaska huset slik at vi er klar for uke-start i morgen.

Jeg forhåndsdømte filmen på det sterkeste og ble sittende med tårer i øynene igjennom den hele, jeg har aldri tatt så feil av en film i hele mitt liv og anbefaler den på det varmeste, den viser alle aspekter når mennesker faller utenfor. Vi er tross alt bare mennesker.❤️

 

 

Meldingene som har tikket inn i dag har virkelig gjort inntrykk på meg, jeg er så glad for at noen våger og dele med meg og ta meg litt inni deres hverdag, jeg sitter i en unik situasjon der fremmede mennesker stoler på meg nok til å ta meg inn og vise hvem dem er.❤️ Den muligheten er helt unik og spesiell for meg, den tilliten jeg blir vist bryter jeg aldri. Det var hele grunnen til at jeg valgte og dele historien min i utgangspunktet og jeg kommer aldri til og angre på den avgjørelsen, å tie og holde ting for seg selv er som gift for sjelen, å dele gjør ting lettere og kan øke forståelsen der ute. Jeg ønsker og gjøre noe med holdningene som finnes der ute, jeg har en mening med livet mitt og har ikke tenkt og bare bli “frisk” og gå videre.

Jeg ønsker og gjøre en forskjell. ❤️

 

 

Det er det som skjer når man våger og være ærlig, vise seg sårbar og ikke være redd for og være akkurat den man er, man må våge og stikke seg litt frem noen ganger slik som jeg gjør nå. Jeg er så stolt over veien jeg har gått og hvor jeg er i dag, det har vært bratte bakker og jeg har nesten gitt opp mange ganger men det er SÅ verdt det på slike dager. Jeg elsker livet mitt og jeg elsker å dele denne reisen med dere. 

Nå skal vi bare nyte det som er igjen av denne helgen, den har vært helt magisk!❤️ 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg