En søndag utenom det vanlige!

I dag kjente jeg det allerede idet jeg gikk utav sengen og satt meg inni stua at dette ville bli en bra dag! aldri starter jeg dagen med og rydde men det var det første jeg startet med etter at den obligatoriske kaffekoppen var innabords!

Det er noen dager der alt føles så lett og disse tingene man skal gjøre virker så lette og enkle, det er disse dagene jeg samler på og bruker når de tunge kommer.

I dag satt jeg på tunet sammen med katten min og stelte pelsen hans, det er sesong for flått og jeg har ett rituale sammen med han ute hver dag. I dag tenkte jeg på hvor lenge denne katten min faktisk har vært her og han har vært med meg igjennom alle disse 12 siste årene, både i oppturer og nedturer. Jeg tror tilogmed katten min merker at jeg er rusfri fordi han virker så mye roligere og tryggere.

Den 12år gamle katten min ❤️

 

 

Jeg er også nesten ferdig med gangen nede og har bare dørene til skapet og døren ned igjen, jeg har valgt og ha grå dører mot den aubergine veggen. Selvsagt startet jeg og male døren i samme farge som vegg men så med en gang at det ble to much! malingen er som terapi og jeg får brukt hele kroppen.

 

Kommer i mål! ❤️

Noen ganger undrer jeg meg over hva jeg har gjort for og få ha det så godt i livet, i motsetningen til før da alt bare ble kaos. Noe har endret seg og jeg tror det er i mitt eget hode, tingene enten er positive ellers så gjør jeg dem bra eller snur dem til det positive i mitt eget sinn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg