En Snapchat imot mobbing! I dag bidrar jeg litt.

Det er lørdag og jeg er dagens snapper på mab.est2015! Jeg har vært med på dette prosjektet ifra start og har hatt mye glede av og dele der. Det har blitt en hel gjeng med unike historier og sterke personligheter som står for viktige verdier og holdninger ❤️

Det er meg en sann glede og være med i denne gjengen ❤️ Og jeg gleder meg til og være live på Snapchat på denne lørdagen! Så legg til mab.est2015 på snap folkens og se meg enten drite meg ut eller faktisk gjøre en god innsats! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg