En smertefull og ubehagelig rehab

Det er vel ikke til og legge skjul på at dette både er smertefullt og ekstremt ubehagelig og når en blir liggende så får man smerter i ulike stillinger. Problemet er å finne en stilling som er behagelig over tid slik at man slipper og snu seg konstant for og lete etter denne befriende følelsen i det man finner roen 😁

Nå teller jeg bare dagene, jeg gleder meg så ekstremt til og slippe både smerter og dårlige netter. Hadde jeg ikke hatt internett og masse underholdning så hadde jeg nok gått av skaftet 😂 Støtten dere har gitt meg er helt overveldende og en liten pause for meg er denne bloggen i denne tiden.

Min kjære kommer heldigvis snart hjem ifra jobb ❤️ Det blir godt og er sikkert dagens høydepunkt fremover! 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg