En såpeglatt og laber hjemreise!

Det er nøyaktig 20 minutter siden vi ankom heimen våres og all bagasje er allerede pakket ut og på plass! 😳 det er på slike kvelder jeg innser på ekte hvor høyt jeg elsker mannen min! 😃 nå slipper jeg å bruke halve dagen i morgen på og rydde på plass. Jeg elsker når vi virkelig jobber sammen og når samarbeidet går som en lek! ❤️

 

Happy Wife, happy life!😂

 

Stemningen har vært laber i bilen Bergen-Måløy, dere vet den følelsen når man har vært borte lenge og gleder seg til å komme hjem? den har uteblitt og det var ingenting lystbetont over hjemreisen i dag men når vi først har komt på plass her hjemme så er det veldig deilig. Vi har kosa oss skikkelig og fått på ekte føle på julestemningen og nå venter arbeidet her hjemme!❤️

 

Svigermor har ødelagt hele fordøyelsessystemet våres! 😂 vi måtte stoppe i Førde og kjøpe oss mat igjen! 😳 jeg er sikker på at vi vil gå småsultne konstant etter dette besøket her, det har vært en matfest ifra vi kom til vi dro. Nå trenger jeg en slankekur her hjemme.😂

 

Vi reiste til Bergen med en koffert og dette er det vi kom hjem med! 😳 det grenser til galskap, jeg vet! 👇

 

 

Bilturen var såpeglatt og ekstremt anstrengende, nå tenker jeg å sulle i heimen resten av kvelden og i morra venter all julepynten som skal tas ned.

 

Det er nesten så jeg angrer på at jeg ikke fjernet det før vi dro men denne reisen ble litt spontan da min kjære mann reiste syk til Bergen.❤️

 

 Home sweet home!

Ønsker dere med dette en fredfylt kveld 🫶

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg