En real meltdown! Oppløst i tårer og dramatikk

I dag kjente jeg at alt bare boblet inni meg og at om jeg ikke forlot heimen akkurat der og da så ville det boblet helt fullstendig over i topplokket! 😩😬😳

Innestengte følelser, ting vi ikke snakker om og bare glatter over og mange dager med en vulkan av følelser! 😳

 

Jeg dro til venninna mi og alle tantebarna mine for og roe nervene og når jeg om hjem igjen kom ALT ut. 😳

 

Alt jeg mener om alle disse tingene som har gnagd siden onsdag, ALT bare rant utav meg og tårene som jeg har stengt inne i meg over så lang tid fikk bare komme. 

 


En skikkelig meltdown på en lørdagskveld? Ja hvorfor ikke når det letter trykket man har gått og kjent på? Det føles faktisk bedre nå, at man kan starte arbeidet med å fikse problemene istedenfor å fornekte dem og overse dem.

 

 

En dårlig løsning i lengden, det har jeg fått erfare mange ganger nå.

 

Før ville slike meltdown ført til automatiske tanker om en øl, spesielt på en lørdagskveld men det eneste jeg tenkte på var å komme meg til venninna mi og bare ta imot kjærleiken ifra både tantebarn og hunden Mira som er betatt av meg ❤️

 


Etter en foss av tårer og en skikkelig utblåsning kjenner jeg at jeg kan senke skuldrene litt og denne anspentheten i hele kroppen forsvant. Noen ganger hjelper det å bare si det som det er og få alt ut!

 

Ha en nydelig lørdagskveld venner ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg