En pakke i posten som endret alt

Jeg er helt satt ut her jeg sitter med verdens fineste armbånd rundt armen ❤️ Jeg kommer ikke til og ta det av før det blir ødelagt av seg selv. Fy flate så snilt ❤️

Dagen som startet så dårlig etter en lang og heftig natt og som skulle bli endret på ett sekund av medmenneskelighet og varme ifra Vibbedille, en av Norges største og mest talentfulle bloggere ❤️ Som valgte og se meg og gjøre dette for meg ❤️

Jeg er fortsatt i sjokk over å bli lagt merke til, jeg som alltid har vært så usynlig. You made my day ❤️

Tilfeldigheter er noe jeg ikke tror på, at jeg fikk dette i posten akkurat på den dårligste dagen på lenge tror jeg var meningen, slike tilfeldigheter får en fremover, at noe skjer til riktig tid og på riktig sted ❤️

Tusen hjertelig takk Vibbedille, for at du bruker din tid på og se andre mennesker og løfte de frem, tusen takk for at du er deg og at du deler av deg selv på bloggen din. Jeg ble vanvittig glad for dette, og kommer som sagt ikke til og ta det av meg før det blir ødelagt, slike visuelle ting jeg kan se på gjør meg sterk og gir meg energi til og drive fremover og ikke bakover i tid. Stor klem tilbake!

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer

Siste innlegg