En opplevelse for livet! Sjekk ut hva vi skal i dag

God morgen/dag kjære lesere!

Det er søndag og dagen for hjemreise 😞

Men først skal vi til mormor og besten og spise middag og det blir ingen hvilken som helst hjemreise heller! ❤️ mormor har bestilt billetter på hurtigruten til oss!😳 jeg har aldri tatt hurtigruten med lugar før, så dette blir en opplevelse for livet! vi har lenge snakket om å gjøre dette, men både økonomi og tid har satt en real stopper for dette. Så med andre ord slipper jeg og kjøre den lange veien hjem og ser frem til en helt ny opplevelse sammen med mannen min.❤️

Dette har vært ett deilig avbrekk ifra den vanlige hverdagen hjemme, vi har hatt planer for hver eneste time av denne helgen så den har gått altfor fort! nå skal vi spise frukost og pakke inn alle gavene vi har kjøpt til dem her. Jeg er sammen med en som alltid har ekstremt god tid, noe som stresser kontrollfreaken inni meg. 😂

Jeg håper det ikke blir like lenge til neste gang, men det sier jeg hver gang vi er her. En helg er ikke nok sammen med denne gjengen her.❤️

 


Gleder meg til og dele resten av denne helgeturen med dere! motivasjonen og gøtsen denne bloggen gir meg er ubeskrivelig! ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg