En mørk sky svever over familien våres

Det er snart søndags kveld igjen og den tradisjonsrike søndagsbingoen utgår for min del, helgen har vært begivenhetsrik nok og jeg orker ikke å vinne mer for denne helgen. 😂

 

I dag før vi kjørte hjem var vi innom pappa på sykehuset. Jeg tenkte å både holde han med selskap men også roe mine egne nerver for tilstanden hans, besøket førte bare til mer bekymringer, pappa verken ser ut som seg selv eller oppfører seg som vanlig og det er tydelig at noe er galt 😞 Mannen har igjen gått drastisk ned i vekt og har mistet all farge i ansiktet, noen ganger lurer jeg på om han i det hele tatt vet hvor han er og praten hans viser tegn på både glemsel og forvirring. Jeg er bekymret. 💔

 

 

 

Vi har en lang historie vi to, vi er like på mange måter men har også gått igjennom tøffe saker sammen. Han lurte døden da det ble oppdaget en lymfekreft like stor som en håndball i magen og familien gikk igjennom 6 cellegiftkurer og 2 strålinger, jeg sier at familien gikk igjennom dette fordi pappa ikke var seg selv den gangen heller og det er lite han husker. Vi rundt husker alt med gru. Det som er så skremmende er at jeg ser oppførselen ifra den gangen, jeg ser tegnene og det krymper seg i magen min, jeg håper så inderlig at dem i morgen finner svarene vi trenger. ❤️

 

Da pappa ble sendt hadde jeg bare ett eneste valg og ta, det har vært en tung tid i forkant og mye har skjedd, jeg visste at om jeg gikk ned i sørpa og startet og kjenne på det vonde så ville jeg ikke klare og komme meg opp igjen og valgte og delta på årsmøtet og fokusere på de tingene som er positive. Ingen er tjent med at de pårørende faller sammen.❤️

 

Jeg føler på mange måter at en mørk sky svever over den lille familien, det er som om alt skjer på samme tid og det kan bli for meget men jeg krysser alt jeg har for at vi finner ut av hva som feiler pappa i morgen. Det eneste vi vet er at dem har funnet en feil med hjertet og akkurat nå må vi bare tviholde på de tingene vi faktisk kan gjøre noe med og det er og være her for hverandre. ❤️

 

NÅ er det på tide med positive nyheter og beskjeder! Nå må det bare snu det her! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg