En mini-bryllupsreise! – Helgas planer er allerede lagt –

Jeg skrev i forrige innlegg at vi hadde ville planer for helgen! 😁 bryllupsreisen våres må tas igjen neste sommer og vi har planer om å reise til Thailand sammen.❤️

I helga skal vi derimot ned til svigermor og besøke familien i Bergen by! 😁 og vi gleder oss vanvittig masse til og se dem alle igjen, vi kjenner at vi savner dem og må med jevne mellomrom reise nedover for en helg. Forrige gang var jeg nyoperert og formen var laber så nå gleder jeg meg til og reise og være forhåpentligvis frisk, det er alltid så godt og være der, jeg føler meg så godt tatt imot og som en del av familien. En liten minibryllupsreise siden vi ikke har tid til en skikkelig en!❤️

 

Jeg har brukt tid innimellom i dag til og gå igjennom bilder og hele tiden får jeg tilsendt flere og flere, jeg deler en del av dem med dere her ❤️

De nye fredagsglassa! en del av gava ifra gode venner

Noen blåste såpebobler midt i ansiktet mitt

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg