En meget viktig dag venter – Fremtiden blir avgjort i dag-

God morgen venner!❤️

Dette blir en spennende dag, jeg skal nemlig i møte med banken og høre om muligheter til bilkjøp og prosjekter for fremtiden, jeg kjenner at dette er noe jeg aldri har gjort noe særlig av før, jeg har liksom aldri trengt å forholde meg til slike “voksne” ting og jeg er langt utenfor min egen komfort sone! dette er noe jeg bare må hoppe i og satse på at det går bra, for akkurat i dag aner jeg ikke hva jeg driver med og er glad for at banken har det.😂

 

 


Natta har vært slik netter pleier og være her i heimen, i natt ble barna mine en del av marerittene og de er faktisk de verste. 😳 Jeg kjenner at jeg fortsatt er på bristepunktet og bare hangler på siste verset, jeg skal resette meg selv, ta en skikkelig restart før jeg starter denne viktige dagen!❤️

I dag får vi svarene vi trenger for og planlegge fremtiden våres🤞🤞🤞

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg