En livsstilblogger med futt og fart i!

Jeg er egentlig ganske så stolt over at en blogg om rusen og veien ut har vært på topplisten over bloggere i Norge siden jeg startet, det at en slik type blogg når opp i toppen gjør meg stolt og kjenner på en ære av og få lov og drive på med dette. ALDRI hadde jeg trodd at jeg ville sitte og blogge flere ganger for dag slik at hele Norge faktisk kan lese det jeg skriver, det hadde faktisk skremt dritten av meg før.

Beskrivelsen av denne bloggen er jo livsstilblogg med en rød tråd og jeg er stolt over hva jeg har fått til! det er en ære og dele hverdagen på godt og vondt med dere selv om det til tider er vanskelig og sette ord på følelser jeg faktisk aldri før har kjent på.

Jeg husker faktisk ikke sist jeg var på ekte ensom, og det er mye takket være denne bloggen. Jeg slipper og sitte aleine med tanker og følelser som før ville spist meg opp innvendig og jeg er ikke lenger redd for og si meningen min. Alle som kjente meg før vet hvor lukket jeg var og hvor sjenert og lite frempå jeg var, nå føler jeg at jeg har sluppet ut av fengselet jeg skapte meg selv.

Livet mitt er akkurat nok kaotisk slik at jeg alltid har noe og dele og jeg har alltid vært ett tenkende menneske, jeg liker og drøfte ting og gjøre meg opp en mening og nå får jeg dele disse også med mange mennesker som kansje kan finne nytte i det! tenk og være så heldig og ha sin egen heiagjeng!

Det er ingenting som kan stoppe meg så lenge jeg fokuserer på det som er viktig for meg selv og deler åpent om såre tema som jeg ellers ville holdt for meg selv og ødelagt fremtiden slik jeg har gjort i fortiden.

Jeg har virkelig troen på fremtiden og at åpenhet faktisk kan redde mange, jeg tror det er mange der ute med unike historier men som ikke våger i fare for og bli dømt! Jeg håper at jeg kan brøyte veien og gjøre det lettere for noen. 

Masse kjærlighet til dere leserene mine som gjør dette vanvittig gøy for meg! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Takk for en dønn ærlig blogg som er lettlest og god den handler om noe så triviellt dom livet..
      Lykke til jeg gleder meg til fortsettelsen.

    2. 💪 starkt jobbat Norge 👏 gillar att du är så vågad med att dela med dig av ett så smittat ämne 🙃
      Känns skönt på något vis och se att vi alla är människor och problemen är desamma , där finns liksom inga gränser , sitter i Sverige o speglar mig lätt i din vardag .
      🙏 tack för du delar med dig 👏 tror det är många som behöver dig och din styrka , för det är på något vis en skam att erkänna att man inte mår bra och behövt gömma sig bakom 🤪 ja vad man nu har gillat .
      Stor eloge till dig 🌺💪👼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg