En livslang sykdom

Jeg har rett og slett stressa meg selv så sinnsykt opp til denne dagen at nå bare siver all lufta utav ballongen og jeg kjenner hvor høye skuldrene mine har vært den siste tiden, det er godt at min eneste oppgave resten av dagen er å kjøre bil! 😂Bilkjøring er terapi for sjelen!❤️

 

 

Nå har jeg gjort alle disse tingene som har stresset dritten utav meg, ting jeg før ville unngått som pesten 😂 aldri i verden hadde jeg tatt denne runden med legetimer «før i gamle dager» men helsa har blitt viktig nå som livet ellers er på stell. Man har jo lyst på ett langt og friskt liv ❤️

I dag var blodplatene mine på 270 og dem holder seg stabilt, dem var helt nede i 6! i ett helt år testet jeg ut ulike behandlinger for og bli frisk men sannheten er at man aldri vet om man blir frisk eller om dette kommer tilbake. Autoimmun trumbocyttanemi. I ett år brukte vi bilturene til Førde til og vedde om blodplatene mine 😂 jeg må belage meg på kontroller hver 6mnd livet ut så dette er en sykdom man må lære seg og leve med.

Nå gleder jeg meg til og komme hjem ❤️ Man blir sliten av å reise hele dagen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg