En liten ting som endrer hele tilværelsen

I dag kom den beste telefonen som jeg kunne fått for min mentale helse for øyeblikket! ❤️

Jeg tror neppe at det finnes så mange der ute som hadde blitt så glad for å bli spurt om å jobbe som det jeg ble i dag, det var nesten så jeg hylte her jeg satt.🤭

 

Så i morgen skal jeg ha 12-timersvakt på verdens beste arbeidsplass! ❤️ det kunne faktisk ikke blitt bedre og når man føler at man ikke mestrer en del av livet så føles det så innmari godt å være på ett sted der man mestrer oppgavene man er satt til, at man får til noe når man ikke klarer å få til noe annet. Dårlig forklart men dere forstår.

 

Nå har jeg tatt meg en lang het dusj og prøver ut en ting jeg ikke har prøvd før, Voltarenkrem der det er mest vondt bak i ryggen. Om dette funker så blir jeg litt mutt, at jeg ikke har tenkt på det før liksom, jeg som har store problemer med å innta tabletter.🤭

 

 

 

 

Det er litt rart det her…

 

Jeg har jo aldri seinvakt på en fredag så i mitt hode er det søndag i dag!😳 i går tenkte jeg at det var lørdag hele dagen siden jeg jobbet og i morgen vil det sikkert føles ut som en mandag. Når man først har surra til systemet får man det ikke på plass før man går på en skikkelig smell, som å gå på butikken og forvente at den er åpen på det du tror er en mandag.🤭

 

Humøret ble iallfall ti ganger bedre etter forespørsel om arbeid i morgen! 😁 noen ganger skal det bare en telefonsamtale til for og endre hele tilværelsen.

 

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg var klar for og gripe dagen men innerst inne mente jeg det ikke. NÅ er jeg klar for og gripe dagen! ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg