En liten sniktitt kun for dere lesere!

I dag har vi fylt lokalet med gult og gjort klar til påskens store påskeloppis!🐥🐣

 

Det er mye ryddejobb, sortering og dekorering! 😳 det er ting overalt og å få system på det er ikke for sarte sjeler, men fy flate så gøy det er!🤭

 

At jeg en dag skulle være en del av gjengen som drev dette kunne jeg aldri i mine villeste fantasier forestille meg 🤭

Bak denne loppisen var ildsjelen Turid som nå har gått bort ❤️ det er fortsatt “hennes” i mine øyner og jeg tenker på henne hver eneste gang jeg går i disse lokalene og rydder 🤭 Jeg kan formelig høre henne for meg om vi kaster noe 😅

 

Hadde det ikke vært for henne hadde jeg nok ikke blitt en del av denne gjengen og dette loppemarkedet ❤️👇

 

 

 

Videre er planen å besøke farmor og farfar, før var dette en del av søndagsrutinene våres men noe som har sklidd helt ut det siste halvåret. Før var det ikke riktig søndag uten ett besøk til dem og jeg innser at slike besøk er noe vi må få tilbake på prioriteringslista våres når livet blir mindre hektisk. ❤️

 

I går ble vi sittende og drømme oss bort i bad i etasjen våres!😃

 

Vi har nesten bestemt oss for hvor vi vil ha det og nå gjenstår det å få med banken på planen.

 

Jeg ønsker at pengene vi tjener skal vise igjen i noe, at man ikke bare forbruker alt man tjener men at man faktisk setter drømmer ut i liv. Det har blitt viktig for meg at vi gjør noe og på slutten av året faktisk kan se igjen lønningene våres. 🤭

 

Nå skal jeg smøre ryggen med voltarenkrem og satse på at den konstante verken forsvinner, den siste tiden har ryggen ikke hatt det særlig bra.

 

Ha en fin søndag videre venner, så blogges vi i kveld ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg