En koronapåskeutfordring til dere!

På de siste innleggene mine kan jeg virke deprimert og nede, det kan jeg avkrefte med en gang. Savnet etter barna er der og ekstra nå i påsken men jeg har det veldig bra! Selv om tunge tanker streifer igjennom hodet så har jeg absolutt alt jeg trenger rundt meg, jeg er veldig heldig. 

Jeg ser frem til og starte hverdagen igjen og begynne og gjøre noe. Korona har stengt ned det meste og hverdagen er ikke lik slik den pleier, jeg kjenner jeg savner enkelte ting som bare og klemme vennene mine eller gå på besøk til andre når man har en stille dag. På en annen side er jeg glad det ble en behagelig overgang da jeg ble rusfri, startet gruppe og gikk av medisiner som påvirket meg kraftig, hadde alt vært som normalt da tror jeg at jeg ville gått i kjelleren.

Denne pandemien har gjort oss fantasifulle og vi har ordnet andre måter og gjøre enkelte ting! jeg har prøvd meg på telefonsamtale med psykologen min men det falt virkelig ikke i smak hos meg, og jeg følte ikke jeg fikk noe utav dette.

All teknologien tar bort denne nærheten og denne samtalen mellom to mennesker, tankene mine går til dem som sliter mer en meg i denne perioden. Det finnes så mange som sitter aleine akkurat nå, uten tiltakene dem ellers bruker og ha for og få hverdagen til og henge sammen, mange har mistet aktivitetene sine, som er helt nødvendige. Det kunne vært så mye verre for oss, vi har familien våres, vi har økonomisk trygghet og vi har tak over hode og en bil som vi kan bruke når vi kjeder oss. 

Da jeg var på Gol på seminar ble vi utfordret til og sende en melding til en person vi ellers ikke snakker så mye med, jeg sendte en melding til noen som svarte med det samme og ble kjempeglad, denne utfordringen har jeg tatt med meg videre og sender innimellom melding til noen jeg tror har det mer slitsomt med denne isolasjonen, responsen på meldingene er alltid positive og jeg ønsker og sende denne utfordringen videre til dere lesere! 

Legg gjerne igjen en kommentar og fortell hvordan det gikk 🙂 vi kan aldri spre nok kjærlighet og varme til hverandre og med denne avstanden kan mange føle seg enda mer aleine og ensom.

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg