En klar beskjed ifra oven!

I dag fikk jeg en klar beskjed ifra oven! Den klareste beskjeden man kan få. Jeg hadde ingen planer om noen shopping i dag og hadde egentlig bestemt meg for og slutte og bruke penger på tull. Idet jeg hadde tenkt tanken veltet jeg hele kaffekoppen over meg og jeg har lært at man skal høre på de som er over oss. 😂

 

Jeg kan forstå dem som tror dette ble gjort bevisst bare for og få en unnskyldning til shopping men så god fantasi har jeg faktisk ikke 😂

Nå spruter svetten og nervene begynner og ta meg, dem ble litt forsinket så jeg fikk plutselig tid til og tenke. Det er tydeligvis en ting jeg skal slutte med. 😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg