En kjellerstue med rom for alle

DEN følelsen når man maler ett rom og ser selv at hele rommet forandrer seg og at hele inntrykket av rommet blir ett helt annet enn før man startet ❤️ Det er mestringsfølelse i penselstrøkene! Noe man gjør helt selv og noe som blir som man ønsker det!

Det er dette jeg kaller hverdagsrusen og denne gode rusen man kan beruse seg med uten at det skaper problemer ❤️

Jeg har satt av litt tid til meg selv de siste dagene og i dag gikk denne egentiden til og male kjøkkenskapene og det som skal bli kjellerstue nede ❤️ Det er så bortkastet at ett så stort og flott rom står ubrukt og planene er og kunne ha juleverksted og aktivitetsrom der nede som mange kan benytte ❤️

I denne kjellerstuen ønsker jeg og sette inn en fake peis, en stor sofa og ett bord til spillkvelder, jeg har mange planer om hvordan vi kan utnytte dette rommet og øke trivselen til mennesker som kan føle på ensomheten. Dette gleder jeg meg til og dele med dere ❤️

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg