En kjedereaksjon som fører til eksplosjon

Etter en lat og lang morgen bestående av en lang varm dusj og deilig kaffe inne i stua imens vinden blåser utenfor føler jeg at jeg har komt på plass og endelig har startet denne helga jeg har hatt så store forhåpninger rundt ❤️

 

Jeg kom til og tenke på hvor lenge det er siden jeg har følt meg inspirert eller motivert til noe annet en å komme meg igjennom dagens gjøremål og det mest nødvendigste.

 

Jeg tenker at livet er en kjedereaksjon, at alt fører til noe som fører til noe og jeg innser at slik vi har hatt det kan vi faktisk ikke ha det. Jeg har ikke blitt rusfri og kjempa for livet for og i enden sitte og ikke ha det bra med det livet jeg har skapt meg. ❤️

 


Jeg tenker også at ett angstanfall ikke kommer utav intet og at dette sinnet inni meg og frustrasjonen har bygd seg opp over tid.

Usnakka ting og undertrykt frustrasjon som spiser deg opp innvendig og dreper sjelen din.

 

Jeg har ikke hatt noe sted å ventilere …..

 

Mange av tingene i livet mitt kan jeg dele som en åpen bok, jeg kan brette ut sjela mi og virkelig få alt ut men mange av tingene i livet mitt er ikke delbart av den grunn at det ikke lenger bare handler om meg. ❤️

 

Jeg har ingen intensjon om å dele andres historie her inne og det tror jeg alle har forståelse for.

 

 

 


Panikkangstanfallet jeg hadde fikk meg til og innse hvor feil jeg lever livet mitt og alle ting som ikke fungerer i relasjonene jeg har til mine nærmeste kom til overflaten.💔

 

En kjedereaksjon som fører til noe som fører til noe… det kom ikke utav intet og jeg burde sett det komme før det gikk så langt.

 

Det kan faktisk ikke gå så langt flere ganger, vi må huske hvem vi er og hvor vi kommer ifra og sørge for at slike ting ikke skjer, forebygge, sikre oss.

 

Mange ting må endres, ting må snakkes om og vi må sette oss selv og vårt liv først.

 

Jeg håper denne helga kan føre til at jeg får kapasitet til og klare å fokusere på mer en bare dagen i dag, at jeg kan finne tilbake til følelsen av å bli inspirert bare av synet av noe vakkert ❤️

 

Tilbake til det mennesket jeg egentlig er, uten de høye skuldrene og uten dette indre kaoset. 

 

Det er håpet og med denne starten her så lover det faktisk meget bra 🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg