En hyggelig overraskelse ifra en leser av oss!

I dag når jeg kom hjem ifra jobb kom jeg hjem til en hyggelig overaskelse som kom i posten!😍🎅🏻 Det nydeligste hjemmelaga julekortet jeg noensinne har sett ifra en trofast leser av denne bloggen her! Tusen hjertelig takk kjære snille Aud, vi ble kjempeglad og kortet har fått en hedersplass i stua våres.❤️

 

 

 

Kommentarfeltene på Facebook oversvømmes av kjærlighet og varme! 🫶 dere lesere betyr så ufattelig mye for oss begge to og fortsatt blir jeg helt satt ut når jeg ser hvor mye dere lesere bryr dere om oss, det er noe vesentlig som mangler i livet mitt når jeg ikke deler her med dere, jeg har jo prøvd noen perioder uten bloggen men jeg lengter alltid sårt tilbake og ender alltid opp med og vende nesa mi inn her og dele, dere er viktig for oss!🌹

Denne bloggen som ble til ved en tilfeldighet, jeg som alltid har vært lukket og privat, alle tilfeldighetene som har ført oss hit vi er i dag og alle opplevelsene som denne bloggen faktisk inneholder, vi er heldige som har dere som titter innom og som sender oss så vanvittig masse motivasjon hver eneste dag!

Jeg blir helt varm i hjertet! jeg får ikke svart på alle men jeg prøver å like med ett hjerte på samtlige kommentarer, jeg prøver å vise hvor takknemlig jeg er og vil at dere skal vite at uten dere hadde denne bloggen ikke vært noe som helst.❤️

Nå skal jeg nyte resten av kvelden i heimen før morgendagen venter, jeg er ganske så nervøs for legetimene jeg har før jeg skal møte barna mine.😳

Det er grugleding på gang dagen før morgendagen men jeg bare lengter etter at alt det jeg gruer meg til er overstått og jeg kan klemme rundt to av verdens fineste mennesker.

Jeg håper jeg får sove i natt men jeg tviler, jeg angrer litt på at jeg ikke venta med å slippe løs hele meg før i morgen🫢

Mammahjertet mitt brenner i kveld ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg