En helt perfekt start på 2024! – Kunne ikke ønsket meg noe mer –

God morgen eller rettere sagt god dag!🤭

 

I natt har jeg sovet som ett barn og når det er lenge siden man virkelig har vært uthvilt vet man å sette pris på det når man først er det. Jeg har også sovet meg langt inni 2024 så i dag er jeg klar for og få gjort masse! 😁

 

I går kjørte vi til den andre siden og satt i bilen når rakettene ble skutt opp, vi har en liten greie og har gjort det hver gang vi er her hjemme på nyttårsaften. Det blir våres femte sammen! ❤️

Nyttårsaften har endret seg og det blir veldig tydelig når klokka bikker 00.00. Før ville jeg grått over at nok ett langt år hadde gått uten at jeg hadde komt noen sted, nå føler jeg bare glede over alt som har skjedd det siste året. Nyttårsaften har blitt en fin dag til refleksjon og tanker om hvor man ønsker seg i livet.💫

 

 

 

 


Dagen i dag skal brukes til å så smått pakke bort jula i heimen, for meg har det blitt viktig å starte det nye året med ett “vanlig” hus og gjøre seg klar for hverdagen igjen. Med blanke ark!🤭😁

 

Det hadde også vært deilig å komt seg ut og gått litt! jula med tung mat og en rygg som ikke alltid virker som den skal tror jeg at vi må bli flinkere på den fronten. Å legge på seg kilo er heller ikke gunstig når jeg må leve med en rygg som aldri vil bli helt bra igjen.❤️

 

Det er drømmen for denne første dagen i 2024! man trenger ikke å ha så store og uoppnåelige drømmer vel? man må jo drømme drømmer man kan nå, hver eneste dag.💫

 

Det kribler i kroppen, jeg er så uthvilt som jeg har vært på det jeg kan huske og det må jo love godt for denne helt splitter nye dagen jeg kan bruke til akkurat det jeg vil?

 

Ha en magisk start venner! ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg