En helt ny uke med massevis av utfordringer! er vi klar?

God morgen bloggen!😁❤️

I går fikk vi gjort alt det utestående her hjemme, alle disse tingene som bare har måttet vente i den store mangelen på tid! det var helt himmelsk å våkne i dag og vite at jeg slipper en dag til med irritasjon og faktisk kan fokusere på det jeg skal!😁

 

I dag venter undervisning og jeg har nok en eksamen å starte på!😬

 

I helga er det årsmøte for Rusettervernet og jeg tenker å bruke dette som motivasjon hele uka, denne gangen skal vi ha det i Florø så jeg ser stort frem til og møte hele gjengen min og reise bort litt til en avveksling. Jeg har en tale jeg må lage men ellers er dette arrangementet kun lystbetont! noe jeg virkelig gleder meg til og som gjør at jeg har energi til og ta fatt på denne nye uka.❤️

Det viktigste i livet er å ha ting og se frem til, noe å glede seg til!

 

Denne uka har jeg både lystbetonte ting men også ting jeg gruer meg skikkelig til, flere vakter på jobb og en time på sykehuset som jeg prøver å holde på avstand. Det er på tide og drukne seg i andre ting til dagen er der!🤭

 

Sola skinner ute så kanskje jeg får meg en tur ut etter at jeg har vært i undervisning og jobbet litt med neste eksamen, hvem vet vel hva dagen bringer?😁❤️

 

Ha en fantastisk start på uka venner, det skal jeg prøve og ha! 🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg