En helt ny og mer hektisk hverdag! året 2022 blir vårt år

Herregud for en hverdag vi har skapt oss! SÅ mye spennende og nytt på gang og så mange nye utfordringer! januar har sust av sted og allerede er det snart februar, jeg fatter ikke hvor tiden blir av. 

Jeg trives ikke bare i den nye jobben, jeg vil våge og påstå at jeg faktisk elsker jobben min, jeg elsker alle rutiner å ha en jobb gir, jeg elsker å være sliten og faktisk ha en grunn til det og faktisk så elsker jeg å stå opp grytidlig og starte dagen og vite at jeg har noe å gå til! jeg vet elsker er ett stort ord og jeg er fortsatt ny i denne tilværelsen men jeg kjenner bare takknemlighet over å ha fått denne enestående tjangsen.

 

 

 

 

Jeg sitter/halvveis ligger i sofaen, har vært innom butikken på vei hjem og har slengt det ut på kjøkkenet, Home and away står på i bakgrunnen og min kjære ligger like henslengt på sofaen som meg, vi er to om dette nye livet og det er SÅ vanvittig deilig og sitte i bilen på vei hjem og vite at han venter der, tenk og være så heldig?

 

Dette året har akkurat startet, jeg er helt ny i ny jobb og året 2022 blir det mest hektiske året i vårt liv! det kommer til og skje så mange vanvittige saker og jeg må holde tungen rett i munnen for og få kabalen til og gå opp! jeg gleder meg så VANVITTIG til og dele alt dette med dere, mine støttespillere igjennom hele 2022 også, og nå skal jeg prøve og sette på plass varene og få igang middagen her i heimen for og unngå og segne helt ihop og bare sovne! 

 

Livet skjer her og nå så det er bare å holde seg fast og NYTE! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Det er veldig fint å se hvordan dere fikser struktur i hverdagene. Innstillingen er helt riktig, og jeg er imponert over positiviteten. Du er flink til å pusse opp og gjøre det koselig hjemme, og det må være motiverende å fortsette med det også. Liste ferdig karmer, osv.😉 Du har tatt ansvar for eget liv, du grep sjansen din.

    2. Så fantastisk at du gleder deg over hverdagen 💕🥰 Kanskje vi grå hverdagsmennesker kan se hverdagen i et litt annet lys og klare å glede oss over den vi også. Takket være deg ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg