En helt magisk romjul i Bergen by! – Jakta på julestemningen er over –

I dag blir det avreise videre til mammaen til Sebastian og familien der, først må vi innom og kjøpe en bursdagsgave så det blir shopping i dag også. Til min store frustrasjon 😂 Planen er å bli her hos mormor og besten til etter middag.❤️

Mormor og besten gjør oss helt bortskjemte! de steller og styrer og gjør alt i sin makt for at vi skal ha det bra, det er deilig å bli elsket.🫶

Endelig kjenner jeg på kroppen at ferien har fått gjort sitt med både hode og kropp, en ro har lagt seg over meg og denne freden jeg har søkt etter er endelig funnet. Jeg ser frem imot nok en deilig dag her i Bergen og Sebastian har blitt litt bedre i formen.

 Gleder meg til og dele disse opplevelsene med dere ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg