En helt fullstendig ny hverdag!

God kveld kjære fine lesere! ❤️

I dag kom jeg hjem og kastet i meg noe mat og kollapset på sofaen og har sovet en stund, det tar på og være syk og sjonglere jobb og andre saker, jeg er smertefri fortsatt men tar ingen sjanser og banker i bordet hver gang jeg sier det. 😂

Det ble ikke akkurat drømmestarten på dette året men hva kan man vel gjøre? livet skjer og det er ikke disse tingene man går og uroer seg over som faktisk skjer, det er alt dette andre som man faktisk ikke har fantasi til og tenke ut på forhånd. 😁

Jeg nyter jobben min, alt jeg lærer og alle disse menneskene jeg nå blir kjent med!❤️ det er så vanvittig deilig og gå ifra å være arbeidsledig over lang tid og plutselig få komme seg ut i arbeid igjen! jeg er ikke skapt til og ikke være produktiv, skape noe eller gjøre ting så dette passer meg perfekt. 

Hverdagen er fullstendig forandret, ting som var viktige før er ikke så viktige lenger og prioriteringene har endret seg drastisk, som disse listene i hodet jeg lager til meg selv over ting jeg forventer jeg skal få gjort her hjemme iløpet av en dag, dem er glemt for øyeblikket! 😂

 

Nå skal jeg ut i stormen og fikse noe, her stormer det så kraftig at jeg fikk meg noen AHA-opplevelser både på vei til og fra jobb i dag!😳 på slike dager er det ubehagelig og kjøre over broen som fører hit jeg bor men vi på Vestlandet koser oss mest i ruskevær og storm og er tross alt bygd for dette været! 😁

 

 

 

 

Håper dere har hatt en super torsdag kjære alle sammen! dagene flyr avgårde men det er viktig og ta vare på øyeblikkene, det er tross alt akkurat nå livet skjer. 🌹

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg