En helt fantastisk påske i heimen

As we speak har jeg og min kjære tulla oss godt under hver våres dyne og har Olsenbanden surrende i bakgrunnen, vi har fri i mange dager ennå og holder helligdagen hellig. 

Det er så godt og vite at jeg har han hjemme helt til tirsdag og at vi kan bruke denne tiden til akkurat det vi ønsker, jeg sier ikke at jeg ikke bestemmer min egen hverdag til vanlig, men det er noe med disse røde dagene jeg setter ekstra pris på. Før var røde dager skrekken, da alkoholsalget var stengt og man som regel var enten fyllesyk eller full. Det eneste jeg savner litt er alt livet som var rundt en hele tiden.

Denne påsken har vi feiret to bursdager på koronavenneligvis, gruppene våres har gått som normalt og jeg har fått gjort masse i hjemmet. Disse høytidene som alltid har vært en pinefull affære begynner å bli fredfylte og riktig koselige, det blir aldri det samme uten barna mine, men det kan bli bra allikevel.

Vi har blitt flinke til og lage egne tradisjoner, pynte på våres vis og gjøre disse tradisjonelle tingene man forbinder med de ulike høytidene, jeg håper at etterhvert vil dette bli den nye normalen for oss to her i heimen. 

Denne type stillhet som er rundt oss akkurat i dette øyeblikket er den samme stillheten som hadde gjort meg sinnsyk før, når man faktisk ikke har noe å gjøre eller noe man skulle ha gjort, når man bare ligger på sofaen uten mål og mening. Før hadde slike dager som dette ført til rus eller sug etter rusen, nå bare nyter jeg øyeblikket sammen med den beste i verden.

Jeg går utfra at det er slik det føles og være “normal”, selvom jeg misliker dette ordet, det er slik det var ment og være hele tiden men jeg gikk meg bort litt. 

God påske ifra oss to til dere alle sammen!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Og hadde du ikke gått deg bort hadde du heller ikke kunnet nyte det normale livet slik du gjør nå. Du er deg og det er mer enn godt nok. God påske til deg og dine kjære. Jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg