En gammel stor lidenskap dukket opp under rydding – En gammel flamme vekte noe i meg –

Før i “gamle dager” hadde jeg en stor lidenskap for scrapping og kunne sitte i timesvis etter at barna hadde lagt seg for kvelden og bare sulle og styre med dette ❤️.

Jeg har i årene etter hatt stor glede av å se tilbake i de titalls albumene jeg har laget ifra den beste perioden i mitt liv ❤️.

 Da dem ble tatt ifra meg mistet jeg helt lysten på å skape slike album og alt utstyret ble lagt bort for godt, helt til i dag. 😁

 

I dag rydda jeg loftet og en hel kasse med utstyr til å scrappe med dukket opp, mange minner er godt plasserte der oppe og det er lenge siden jeg har sett mange av tingene jeg nå finner. Det bringer frem både gode og vonde minner.

 

Nå har vi jo gifta oss og har hundrevis av bilder ifra den største dagen i vårt liv! 💫 jeg har ennå ikke fått fremkalt alle men nå når jeg fant igjen alt dette tenker jeg at jeg får fingeren ut og gjort noe med det. Håpet er at jeg kan sitte i flere timer igjen og bare kose meg med å skape minner for fremtiden, det hadde vært godt å hatt en hobby igjen som denne.❤️

 

En annen hobby jeg alltid har hatt er lidenskapen for å lese bøker, det ble fort slutt på det når andre ting tok fokus (rusen)  og jeg har igjen klart å finne lesegleden ved å lese bøker når jeg legger meg for kvelden, jeg tror det er viktig å ta oppigjen disse hobbyene man før har likt og kjenne gleden ved å gjøre disse tingene man vet man elsket før men som ble glemt i livet.

 

❤️

 

 

Jeg er så glad for at jeg nå er ferdig med det hersens rommet på loftet 😂 nå gjenstår bare å få ut boss og ting vi skal gi bort! 😁 en stor byrde har lettet ifra skuldrene mine, jeg har klart å tatt det første steget mot normaliteten igjen og det føles godt. 🫶

 

 

Rommet er som nytt! gjør seg med litt rydding.

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg