En fullproppa søndag venter! – Utfordringer og prøvelser er det som utvikler oss-

Søndagen er her og dagen inneholder mange ting!😁

Det skjer sjeldent at søndagene er fylt opp, ellers pleier dem og være helt uten innhold og bare en dag til og slappe av på!

I dag venter rydding på loppisen og bursdagsselskap til tantegull så jeg regner med at dette blir den korteste søndagen på lenge.❤️🤭

Jeg er i alle fall klar til og ta fatt på den og gleder meg til og se hvordan den blir, som alle dager egentlig ser jeg frem imot dem. Disse små gledene, å se gleden i disse helt hverdagslige tingene er en egenskap jeg aldri ønsker og miste, jeg tror den har gjort mye lettere for meg og jeg kunne ikke vært den foruten.

 


 

 

 Å ha noe å se frem imot er også noe som driver en fremover. Det har blitt viktig for meg og alltid ha noe jeg gleder meg til for da er det enklere å takle disse tingene man gruer seg til. Noen teknikker har man lært på veien.

 

Alt i alt har livet blitt noe som er spennende og utfordrende, jeg husker ikke sist jeg hadde en dag der jeg ikke måtte lære noe nytt, eller ble satt på en prøve.❤️

 

Jeg håper også at denne søndagen er fylt med slike, det er da man utvikler seg.

 

Ha en deilig start venner🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg