En fridag som skal utnyttes MAX


 

 

Goooood morgen venner og velkommen kjære onsdag og fridagen innimellom!❤️

 

I dag har vi gjort noe vi aldri ellers gjør!😁 vi har sett Home and Away ifra senga og hatt en myk start på dagen 🤭

 

Det gjør seg med slike dager som ikke ligner på normalen, der ting bare kan skli ut og man bare kan slappe helt fullstendig av. Det er så lite men så viktig.❤️

 

Nå skal vi bort på Stova og sjekke livet før vi handler inn til påsken 🐣

 

I går var jeg hjemme kl23 etter tidenes fineste vakt på jobb, jeg har hatt to helt perfekte vakter på rad nå der jeg har funnet på ting som gjør at timene bare flyr!❤️

 

En igjen to go, så er det faktisk påske på meg også!❤️

 

I forgårs var det den internasjonale vafledagen, da måtte vi slå til og sette i gang !
I går gikk jeg 12000 skritt, sammen med denne pelsdotten her. Kjærlighet ved første blikk

 

 

Nå skal vi sette i gang onsdagen etter en lat og deilig morgen med tv-titting ifra senga! 😁

Jeg håper virkelig at dette været holder også på fridagene mine som kommer fremover, det hadde vært heeeelt perfekt!😍

Både tanta mi og pappaen min har bursdag denne påsken så vi får vri fantasien våres og finne noen gaver når vi først er ute på handel. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere å finne gave til folk! 🤭 alle har jo alt dem trenger.

 

Ha en fantastisk start venner, jeg gleder meg til og dele denne dagen med dere ❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg