En fartsfylt avslutning på en merkelig dag!

Nå har jeg vært på kino med gutta krutt og sett Grand turismo som viste seg å bli en overraskende rørende film! Den var ikke det jeg såg for meg i det hele tatt og handlet om masse annet en bil 😁

 

Jeg kan fortelle dere at jeg var den eneste jenta der 🤭  

 

Hele denne torsdagen har vært en merkelig dag, men fin! Alt har bare blitt surr men snart er den over og jeg håper så inderlig at morgendagen blir mer av den ryddige sorten for jeg trenger virkelig å holde fokuset!

 

 


 

Jeg har grua meg i ei uke men i dag har jeg rett og slett vært så okkupert av andre ting at jeg ikke har rukket og grue meg, det finnes noe positivt med alt!🤭 Også surr som får meg på andre tanker 😂

 

Natta bloggen, takk for at dere holder ut med meg ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg