En fantastisk avslutning på en minneverdig dag <3

Reklame | Ellos.no

Jeg har fortsatt ikke bakkekontakt, og det har ennå ikke gått opp for meg at jeg har klart lappen, og at jeg selv kan sette meg i bilen når jeg ønsker det og bare kjøre min vei! Det som også er vanskelig å ta innover seg er alle de støttemeldingene og kommentarene jeg har fått i dag, med gode ord og folk som heier på meg, det er fantastisk rart at så mange bryr seg om meg helt plutselig, siden jeg for det meste i livet har stått aleine og utenfor. Det er rart for meg å lage en lyd, og faktisk bli hørt, og det er så merkelig godt å være åpen og ærlig, for første gang siden jeg kan huske.

Livet er så anderledes nå, og i kveld har faktisk jeg og tanta mi vært på teater! Jeg har vært på teater før, men det må ha vært igjennom skolen, og jeg husker ikke stort, men det har vært en liten drøm og kunne gå på slike tilstelninger når dem har vært rundt her. Jeg har ikke vært i stand til å sette denne drømmen ut i virkelighet, det ble på en måte ikke prioritert oppi rus og kaos, men nå setter jeg pris på slike kulturelle ting, og det ga virkelig mersmak! 

Jeg anbefaler stykket «Vestland Vestland» til alle <3 jeg lo meg igjennom både vakker sang og hysterisk humor. Latterliggjøring av kommunesammenslåinger og politikk, men også de rare folkeslagene rundt om i fylket 🙂 på en måte som ikke var støtende, men bare veldig morro! 

Jeg har også hentet boller på Bakeriet på Bryggja! Og vært på en liten runde 🙂 

Da jeg kom igjen fra oppkjøringen var jeg totalt utslitt både mentalt og fysisk, men det kom seg når jeg fikk landet litt her i stua. Nå tenker jeg at dagen er over, og at jeg kan legge meg i den deilige senga mi med gode følelser og god sanvittighet! Nå kan jeg tenke fremover, og litt større, og jeg har ikke dette hengende over meg lenger. Det er på tide å ta tak i neste utfordring, men først skal jeg få meg en lang natts søvn! God natt, og tuuuusen takk! Dere er helt fantastiske, og jeg er så heldig som har så mange som ønsker å lytte til meg! Jeg kunne faktisk ikke hatt en bedre heiagjeng <3

Klær fra Ellos som jeg anbefaler videre til dere!

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg