En fadese av en start på den nye uka – Kontrollfreaken måtte gi tapt –

Gaaah! FOR en start på uke 35!😳😬😳🤭

Det verste jeg vet og mitt største mareritt ble til virkelighet i dag, da jeg hadde glemt og stille klokka og våknet med ett brak kl06.50! 😬 heseblesende og fort i svingene gikk det og med tanke på at det går en time til jobb er ikke ting gjort så fort. Klokka 8 var jeg på jobb presis, sminkeløs og ganske så fortumlet, men det gikk!😂

Alle som kjenner meg vet at jeg minst er på plass helst 15 minutter før og jeg tenker med meg selv at jeg sikkert har godt av slike morgninger, der kontrollfreaken inni meg faktisk bare må gi opp, der alt skjærer seg og jeg utfordrer min største skrekk! forseintsoving og forseintkomming!🤭

Ja, nei…. Det gikk bra til slutt og når enden er god er allting godt.

I dag venter både jobb og skole i en saling kombinasjon! *pustogpes* !

Nå må jeg bare riste av meg starten, restarte dagen og gripe den!❤️

Ha en bedre start en jeg venner 🤭❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg