En ekstremt tung dag snart over

Daaa mine damer og herrer har vi sittet i sola sammen med to med peiling på planlegging og lagt en slagplan for den store bryllupsdagen! noen ganger trenger man litt hjelp til og sortere og jeg har langt mindre angst for den store dagen etter at jeg innså at jeg trengte litt hjelp.❤️

Dagen i dag er ikke så bra, det er egentlig mange ting som gnager og jeg gleder meg til og starte en ny og forhåpentligvis bedre dag i morgen! la oss si at det er litt tungt og være meg i dag og ting er ikke alltid slik dem ser ut.💔

Jeg satser på at dette bare er en dårlig og tung dag og at sola skinner også i morgen🌞

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg