En eksklusiv fotoshoot – Velkommen til Vestlandet

Som blogger har jeg blitt en liten hobbyfotograf og jeg elsker følelsen når jeg kjenner at jeg har tatt ett blinkskudd! man kjenner det på kroppen når bildet sitter på en måte som er vanskelig og beskrive med ord. 

Det er søndag og på søndager har man ekstra tid til slike ting, vi liker og gå turer og oppleve sammen og må bare en liten biltur unna dette eldoradoet her! jeg tror vi aldri kommer til og flytte herfra. 

På denne lille plassen har vi møtt aksept og forståelse, vi har fått tilgivelse der vi trengte det og har blitt tatt imot av samfunnet rundt oss, det er trygt på bygda. 

Vi trenger denne naturen rundt oss og mulighetene den gir oss, vi har flere “terapiturer” når vi bare kjører og drar ut for og oppleve, vi er rusavhengige som kjemper for og skape oss ett liv sammen uten rusen, naturen gir oss masse styrke i hverdagen.

Jeg poster ofte bilde av denne stranden, men den betyr noe unikt for meg. Den er også kåret til Norges vakreste sandstrand flere ganger, på refviksanden drar jeg når jeg trenger påfyll av motivasjon og energi. Jeg undrer meg over hvor mange skritt jeg har tatt på denne deilige sanden, i all slags vær!

Jeg har funnet gleden i naturen, gleden i å ta bilder og har funnet gleden i livet uten rusen igjen! det er slike øyeblikk som gjør livet verdt og leve! 

Takk for oppmerksomheten 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg