En draum blei nesten knust i fillebiter – Den store avsløringen –

What a day!😬😳🤭

Sebastian har jobbet som en helt den siste tiden for og få denne avtalen i havn og i dag har vi vært på farten i hele 8 timer da planen ikke ble som planlagt!😳

Først nå kom vi inn dørene her hos svigermor og DET skal jeg love dere var godt.🤭

Vi har kjørt rundt som noen tullinger i hele dag, frem og tilbake imens vi har saumfart Finn.no for biler 😬

Dagen startet med å reise her hjemme ifra klokka 11 for og møte en forhandler som Sebastian har hatt kontakt med den siste uka for så og trekke oss ifra hele avtalen da vi ante ugler i mosen.🤭

Det var SÅ mange røde flagg som veiva foran oss og jeg såg hvor skuffet Sebastian ble av det hele at det skjærte langt inni hjertet.💔

Vi slo fort ifra oss denne drømmebilen til min kjære mann og slikka såra for så og gå videre med det samme! 😁

Til slutt kjørte vi til ett annet sted og Sebastian fikk satt sin første signatur på en ekte kontrakt, skikkelig voksenpoeng!🤭

Følelsene har svingt som i en tørketrommel i hele dag, når vi først følte oss skikkelig lurt og når vi plutselig fant en annen bil, for så og ha en forhandler som ble skikkelig skeptisk til og måtte vente på penger og la oss kjøre avgårde med en bil.

Han sa at vi så ut som “skikkelige” folk, han skulle visst hvor vi kommer ifra og hvordan vi såg ut før 😂

Jeg er SÅ glad for at kjære Steinar var med oss og geleidet oss igjennom en svært komplisert prosess ❤️ men nå sitter vi med Leifen vår utenfor og jeg som alltid har sagt at jeg aldri skal ha el-bil 😅

 

Jeg lurer på hva jeg skal argumentere med når jeg blir stilt til veggs av alle jeg har sagt det til 🤭

 

Tidligere i dag såg alt mørkt ut, vi tenkte at vi måtte reise hjem uten bil men som alltid så løser det seg så lenge man er fleksibel og har god fantasi 😁

 

Den store hemmeligheten våres og hele meningen med reisen er altså at min kjære ektemann har fått sin første bil noensinne 😁🤭❤️

Tadaaa!❤️👇

 

 

Her er bilen vi egentlig reiste hit for!

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg