En dag med sorg og gleder! livet er brutalt og følelsene kommer i konflikt med hverandre

Dette har vært en slik merkelig dag som oppstår innimellom, der man ikke helt vet hvordan man skal ha det og når man føler på glede så føler man at det blir feil.❤️

 

Når gleder og sorger går hånd i hånd og veksler mellom hverandre, jeg har opplevd en del slike dager men har fortsatt ikke lært meg og håndtere dem på riktig vis og jeg tror faktisk ikke at man kan lære seg å takle dem heller.❤️

 


Man takler det så godt man kan i situasjonen. 

 

Tankene mine går til vennen min som har mistet mammaen sin i dag 💔 jeg fikk beskjeden på vei til bursdagsselskap til onkel og derfor skriver jeg ifra glede til sorg og at man ofte opplever både feiring og avskjed på samme tid.💔

 

Livet er brutalt noen ganger og det eneste man kan gjøre er å være der for dem som går igjennom sorgen og sørge for at dem vet at man er der.❤️

 

Å miste en forelder er uansett det vanskeligste ett barn opplever, for barna til foreldrene våres er vi alltid uansett hvor gamle vi blir. Vi blir aldri voksne nok til og miste dem.

 

 

 

Dagen i dag ble ikke som planlagt og startet med utrykning for å hente Mira som har vært her i noen timer med oss og lyst opp tilværelsen❤️  Vi har vært i bursdag i vakre Selje og feiret onkel sin bursdag som er i morgen, før det besøkte vi den sjarmerende puben og tok oss noe å drikke. Man må alltid innom der og sitte ved sjøkanten, det er obligatorisk!😁

 

Egentlig tenkte jeg at vi skulle få gjort mye i dag! min første og eneste fridag på lenge skulle virkelig vise i resultater i vasket og ren bil, hus og heim! men her sitter jeg da og har gjort massevis av andre langt viktigere ting som bare viser igjen i ett rikere hjerte.❤️

 

 

 

Jeg har fått stilt opp for vennene mine, feiret onkelen min og hatt en veldig fin dag sammen med mennesker jeg bryr meg om. Det er jo disse tingene livet faktisk  handler om! ❤️ bilen går sikkert fremover på jobb også i morgen, litt skitten men det kan vente. Huset er like kaotisk som da jeg stod opp, men hvem bryr seg vel om det? 

 

Livet venter ikke på oss, det handler om øyeblikkene, gjøre det beste i situasjoner man står i og faktisk være der for dem man er glad i. ❤️

Natta bloggen 🌹

 

Tenk at jeg får være gift med denne mannen her! Tenk at jeg får dele seng med han hver eneste natt! Du er verden min

 

 

Mammaen min er litt lettere for tiden Som om en byrde har lettet ifra skuldrene hennes.
Selje, vi elsker deg

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg