En dag fylt av opplevelser og det vi har bare kommet til mandag <3

Annonseinnlegg Da har vi kommet til Mandags kveld og jeg har vært i aktivitet hele dagen 🙂 jeg har brukt en del timer i telefon med forskjellige spennende etater og mennesker, og har fått utrettet det jeg planla i dag også 🙂 jeg tenker jeg får mye utav tiden og får igjen for den energien jeg legger ned i det jeg gjør 🙂 jeg prioriterer dem som ønsker meg og unngår situasjoner som kan gå utover meg selv på noen måte 🙂 men jeg syns det er viktig å stå opp for dem som ikke har stemmen min, og skrike høyt når jeg ser urett skjer, og det føler jeg att jeg har fått gjøre i dag, så egentlig er jeg i himmelen!
Jeg har også klart å manipulert min mor til å bli med meg til vakre Nordfjordeid, så vi stoppet på bryggja og jeg kjøpte oss 3 nydelige brød, og 1 spesialbrød som jeg skal ha til pastasalaten jeg lover alle på gruppa Onsdag 🙂 alt som er fikset er en god deal for meg altså. For jeg trenger å få gjort flere ting på en gang ofte, og planlegger dagene mine flere dager i forveien for å ikke måtte stresse med ting! Nå er vi på koselig besøk, og jeg har delegert bort arbeidet med å fylle spylervæske og sjekke oljen på bilen min, jeg er flink til å bruke evnene til dem rundt meg, så jeg slipper det selv. Eller kan lære av dem 🙂 man må delegere og være kreativ og bruke alt man kan for å gjøre ting lettere for en selv!
Jeg har vært på farten i hele dag, men har bare fått denne kjøreturen hit, så Raven min er litt sur tror jeg. Men han lyder meg godt, men jeg mistenker att speedometeret er feil, og viser høyere fart enn jeg har, og jeg har hørt att dette er en bakdel med Toyota. Håper det ikke blir dyrt å sjekke dette opp, for jeg kan ikke kjøre for sakte når jeg skal kjøre masse bykjøring fremover 🙂
Jeg elsker å kjøre bil, så jeg er glad jeg klarte å lure mamma ut i verden etter att jeg laget kvelds til henne, siden hun har diabetes må vi ta hensyn til henne også. Håper jeg får årets datter pokal med henne til jul, hun som er så opptatt av den tunge jula, men håper att i år blir den beste julen ever.
Tenkte det var godt å komme seg utav huset litt, for vi også trenger å lette litt på trykket! Mamma som aldri har drukket som jeg har sett, og jeg som er rusfri og lykkelig på tur og besøker folk <3
Livet smiler for familien Flint! Juhuuuu

Annonse fra gymgrossisten med c4! Amazing! https://c.mtpc.se/tags/link/2103187





C4 / CELLUCORC4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg