En dag av gangen

I dag har jeg kjørt foreldrene mine rundt og da Sebastian kom hjem sovnet jeg på sofaen og har sovet til nå. Formen finnes ikke bra og energinivået mitt er helt i kjelleren, og hver eneste dag så krysser jeg alt jeg har for at neste dag er bedre. Jeg gleder meg masse til jeg er tilbake til normalen og heldigvis klarer jeg og være bevisst på at dette bare er en slik dårlig periode.

Det første året som rusfri var en evig opptur, der alle sa at det første året var det verste. Jeg tror at i mitt tilfelle så er det andreåret som byr på alle disse utfordringene men sannelig er jeg klar for det meste livet har og by på. 🙂

Jeg gjør som hver dag den siste tiden, holder pusten og satser på en bedre dag i morgen! slik holder jeg meg positiv.

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg