En bråvåkning til den nye uka!

Jeg våknet, såg på klokka og skrek ut! her i hula våres har det vært forsoving på gang og en dårlig start på uka! heldigvis var det ikke lenge og vi kom oss avgårde på tross av snø og trøtte øyner. Man får alltid en dårlig smak i munnen når dette skjer, men livet er bare slik.

Det er mandag folkens og det er bare å stålsette seg for uka som kommer, på mange måter har jeg begynt å like disse mandagene for dem bygger opp til forventninger og jeg starter uten å være redusert og fyllesjuk. Jeg har fått så masse respons på bloggen den siste tiden, og er helt paff over hva en liten blogg faktisk kan utløse i andre mennesker, og jeg føler at jeg er på riktig plass. Det var dette som var meningen med denne bloggingen min og nå ser jeg resultatene. 

For det første er det helt sykt og se en blogg om rusen og det harde liv på topplisten for 5 dag på rad, altså helt på toppen! jeg prøver og dele denne historien min der den passer seg og jeg får ekstra motivasjon når jeg ser at folk drar nytte av det jeg skriver. Jeg har ett langt liv bak meg med mange forskjellige utfordringer, jeg føler på mange måter at jeg har fått litt av alt når det kommer til problematikker. Etterhvert som jeg får tømt meg gir jeg slipp på skammen jeg alltid har bært med meg og som har dratt meg ned. 

Fortiden min er komplisert og vanskelig og snakke om, men når jeg setter meg ned her med dere og skriver så kommer det helt naturlig, historiene og ordene bare kommer til meg og jeg føler at byrder letter ifra skuldrene. Den gevinsten jeg får av denne bloggingen tror jeg ikke at jeg hadde funnet noe annet sted og jeg setter stor pris på dette. 

I dag starter dem på badet som vi har hatt vannlekkasje ifra og jeg gleder meg til å ta dere med på dette! det blir godt og få toalett i våres etasje igjen, for å si det mildt! 

Ha en fantastisk start på denne mandagen kjære dere!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg