En bra start på nok en helg i rusfriheten!

I dag har jeg hjulpet onkelen min med start på bilen, kjørt pappa rundt på handel og har ryddet og vasket kjøkkenet! Jeg har den siste tiden tilbringt dagene mine på sofaen i kjent stil og har vært nedi en dyp dal etter traumebehandling og mange ting som har skjedd. 

Det er fredag i dag, og den første dagen på lenge jeg har følt meg nyttig! og den dårlige sanvittigheten jeg konstant går med er litt borte i dag. Jeg liker meg best når jeg kan gjøre tingene som skal gjøres, jeg liker og føle meg nyttig og effektiv men ryggen bestemmer over alt. Det er vanskelig og få ifra og være funksjonsfrisk til og måtte finne sine egne måter og gjøre disse hverdagslige tingene, jeg er rett og slett ikke vant med å ta hensyn til min egen kropp på denne måten. 

Denne uka som har gått vanvittig fort uten at jeg har fått gjort noe særlig foruten og være dårlig men nå satser jeg på og gjøre denne helgen bra for både meg selv og min kjære samboer <3 

Først når man begynner å komme oppav søla klarer man å gjøre disse tingene man pleier, for når man er nedi den så orker man overhode ingenting. En dag av gangen og noen ganger ett kvarter 😉

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg