En blogg om rusmisbruk og veien tilbake

Reklame | Gymgrossisten

Annonseinnlegg

Jeg er så stolt! Jeg er så ufattelig stolt av denne bloggen at jeg snart sprekker her jeg sitter! Dere aner ikke hva denne bloggen betyr for meg, og det var virkelig ikke ventet at jeg skulle bli en blogger, at lille jeg skulle ligge på bloggtopplisten og at denne bloggen ville bety så mye som den har gjort! Jeg var ingenting, alle trodde dem visste hvem jeg var og hva jeg stod for, og mange misforstod meg og ante egentlig ikke hvem jeg var, men nå føler jeg at alle har sannheten svart på hvitt her om dem ønsker den, og da er det vanskelig å lage rykter eller skape seg feil inntrykk. Jeg kjenner at om jeg NÅ blir dømt så er det faktisk ikke min feil 🙂 da har jeg gjort mitt for å ikke bli det, med å være smertelig ærlig om absolutt ALT i livet mitt, og jeg har ennå til gode å lyge her inne til dere, og er egentlig litt inponert over meg selv at jeg som alltid har skjult sannheten eller unndratt og fortelle noe, har klart meg så lenge uten å lyge til noen, med tanke på hvordan kjeften min har gått nå i desse månedene! Det har ikke vært få ord for å si det mildt. Jeg tror denne medisineringen akkurat da jeg fikk den passet helt ypperlig! Fordi jeg kom utav skallet mitt på perfekt tidspunkt.

Jeg har bygget meg ett navn som jeg er stolt over nå og jeg bærer det med den største respekten. Fallhøyden for meg er ufattelig mye større nå enn før, da jeg ikke hadde noe å tape på å fortsette det livet jeg bedrev før. Jeg føler på en måte at jeg har brent broer med det jeg har gjort hele veien, jeg har vært fullstendig åpen om ett stort problem og vist alle mitt innerste inne, så det hadde vært ufattelig flaut og sprukket nå. Jeg føler jeg gjør dette med alle problemene mine, jeg gjør store ting for å ikke ha mulighet til å gå tilbake til samme handlingsmønster, og det fungerer for meg. Tankene mine er aldri innom å sprekke, sånn på ekte, men det er klart jeg tenker tanker om dette faktisk er verdt alt dette når ting blir vanskelig. Jeg har mine øyeblikk der jeg faller helt i kjelleren og tenker det er like greit å drite seg ut igjen, fordi jeg vet åssen jeg gjør det, men jeg har altfor mange ting som pusher meg videre på denne reisen jeg har startet.  Det føles helt fantastisk og føle seg sterk i situasjoner som ville trigget meg før over kanten, og jeg føler mestring hver eneste dag jeg klarer å stå imot. Det jeg også er veldig stolt over er mitt eget hjerte for andre, og jeg gjør alt jeg kan for å vise det! Jeg har funnet ut at jeg faktisk ikke er så værst, rent personlighetsmessig og nå ønsker jeg å dele historien min med hele verden. Min største drøm er å hjelpe andre med historien min, vise at det faktisk er mulig å snu livet og at det aldri er for seint for noen! Selv de værste tilfellene finnes det håp i, og jeg hjelper gjerne samtlige som ønsker min hjelp. Jeg vet så altfor godt selv hvordan det er, men jeg vet også hvor ufattelig deilig det er å leve igjen etter å ha falt tusenvis av ganger. Jeg føler jeg har hatt på meg tvangstrøye hele livet, rusen har vært min tvangstrøye og har begrenset meg i alt, og har såtte grenser for hva jeg kan oppnå og prestere, nå er den borte og jeg ser at jeg kan oppnå og gjøre akkurat hva jeg ønsker. Jeg har aldri levd i nuet, men nå føler jeg at jeg er tilstede. Nå lever jeg ikke for å overleve, nå lever jeg virkelig, på ekte og føler på ekte følelser uten noe påvirkning av midler i kroppen min. Dere aner ikke hvordan det er for meg å føle ekte forelskelse, fortsatt økende etter 1år sammen. Dere aner ikke hva jeg føler inni kroppen min når jeg får en fin kommentar ifra noen, det bobler, og jeg føler alt dobbelt opp, som en deilig rus, også blir jeg ikke fyllesjuk heller av disse følelsene.

Reisen min kommer til å ta tid, og jeg kommer til å gå i kjelleren mange mange ganger, og noen dager kommer jeg nesten til å gi opp alt, men jeg er ikke ett menneske som gir meg, det har jeg aldri vært, og med dere rundt meg og alle disse byggesteinene mine så vil jeg klare akkurat det jeg bestemmer meg for. Den eneste som kan sette grensene for meg er meg selv, og jeg har ikke lenger rusen som begrenser meg. Dere aner ikke hvor fri jeg føler meg, og jeg er så stolt over at JEG kan dele denne historien med verden <3 jeg er så stolt over at en blogg om rus faktisk er på bloggtopplisten. Jeg bryr meg ikke om lesertall og slikt, så lenge dem som leser denne bloggen finner glede og nytte i det jeg skriver, og det vet jeg mange gjør! Men at en blogg om rus faktisk når opp på denne listen med store bloggere, DET er jeg stolt over. Det er ett viktig fokus dette her, og det får ennå for lite fokus, det er så mange der ute som trenger hjelpen og støtten igjennom grupper og rehabilitering, det er så mange problemstillinger, som jeg ønsker å gå inni og lære mer om, for så å lære videre, for det er mange fallgruver som folk ikke er obs på når mennesker virkelig kjemper mot denne rusen. Jeg kommer iallefall aldri til å holde kjeft så lenge jeg har motivasjonen til å holde på med dette og jeg håper dere blir med på denne reisen sammen med meg <3 takk for at dere deler denne viktige bloggen min <3

CELLUCOR//C4 til før treningen!

CELLUCOR

349kr på gymgrossisten som vi anbefaler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg