En animalsk dag på farten! – En fridag ifra sosiale medier –

Nå undrer dere sikkert på hvor denne overskriften kom av og hva i alle dager den betyr.🤭

I går ble jeg ringt ifra jobb for ekstrajobb i dag så jeg utnytta fridagen i går til det maksimale! 😁 jeg koblet ut alle sosiale medier og bare landet etter jula her i heimen. Det var himmelsk!😍

 

I dag på vei til jobb var mikkel rev ute å vandret midt i veien, jeg kom heldigvis i sakte fart og såg den lenge før og midt i veien tenkte han seg om og snudde, vandret tilbake den samme veien og stakk med halen rett opp.🤭

 

Videre inni fjorden lyste frontlyktene mine opp autovernet og bak der var en svær hjort! jeg såg bare hodet og overkroppen og var veldig glad for at det var ett autovern imellom oss. Jeg fikk meg en kvepp 😬😳😅

 

 

På veien hjem fikk jeg se det som er den desiderte favoritten! ❤️ en majestetisk stor ørn som dekorerte den lyseblå himmelen, ingenting distraherer meg mer en når jeg ser disse vakre dyrene. Følelsen jeg får i kroppen når jeg ser disse mektige ørnene kan jeg faktisk ikke beskrive på noen annen måte enn en rusfølelse, en eufori av lykke! ❤️ heldigvis er det mange av dem rundt her, så jeg får oppleve det ganske så ofte.

 

Dermed overskriften! 🤭

 

 

Jeg tenkte på vei hjem hvor heldige vi er som får bo her vi bor, alt vi får helt gratis i hverdagen av både syn og opplevelser med dyr på nær hold. Vi er virkelig heldige!💫

 

Jeg har hatt en kjempefin førstedag på jobb dette året! 😁 og nå ser jeg frem imot to vakter til og å føle meg produktiv igjen. Det er noe med det, det er helt klart deilig og være her hjemme og bare gå og sulle men man trenger å føle at man trengs ett sted også!❤️

 

Meningsfylte aktiviteter eller arbeid er noe av det viktigste vi mennesker har i livet.

 

Nå skal jeg snart gå og åpne lokalet for etterverngruppe før jeg finner sofaen for kvelden, det kjenner jeg blir ekstra godt i kveld! ingenting er som å ta kveld når man virkelig har brukt hele seg selv!😁

Livet er bra! ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg