Elsker mandags morgen! Hvem faen hadde trodd det?

Dagen er her og uka som jeg har både gruet og gledet meg til står for tur!😁 den mest hektiske uka siden operasjonen! mange er seige og treige på mandager og mange sitter der ute og faktisk gruer seg til og gå på jobb. Jeg føler meg virkelig heldig som gleder meg hver eneste dag, jeg har vært virkelig heldig som har fått en slik type jobb etter så kort tid rusfri og gjør alt for og bevise at jeg duger. Etterhvert som tiden går føler jeg at jeg mestrer oppgavene bedre og at jeg faktisk klarer og motivere, INGENTING gir meg mer motivasjon en akkurat det.❤️

Jeg sier ikke at jeg ikke er trøtt i trynet og må omtrent bruke tannpirkere for og holde øya oppe på mandager, jeg sier ikke at mandager er min favorittdag men at det alltid er en glede i hjertet når jeg vet at jeg skal gjøre noe viktig, noe av betydning og slippe og sitte hjemme som jeg har gjort over lengre tid. Jeg liker og føle meg nyttig.

Lørdagen ligger og frister der fremme, jeg har verdens beste motivasjon til og gjøre mitt aller beste denne uka! konfirmasjonen som jeg bare må unngå og tenke på for og faktisk komme meg igjennom uka, jeg kan ikke tillate meg selv og starte og glede meg nå for da klarer jeg ingenting annet. NÅ sparker jeg igang mandagen og i kveld skal jeg på ett viktig møte, jeg skriver mer om det senere.

Ha en superduper mandag kjære gode lesere, stor klem herfra. ❤️

4 kommentarer

Siste innlegg