Ekte kjærlighet. True or false? Hva tror dere?

I dag letter jeg på stemningen her på bloggen og ønsker og se hvor mange av mine lesere som er aktive her inne! Jeg ønsker dere med på drodlingen og det venter en premie selvsagt!

Tror dere på ekte kjærlighet? Har dere en erfaring dere ønsker og dele i kommentarfeltet?
Jeg selv har aldri trodd på ekte kjærlighet før den slo ned i meg, og har hele tiden ment at dette bare var en klisje. Jeg er veldig glad for at jeg tok feil! ❤️
spre kjærlighet i kommentarfeltet  folkens ❤️

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer
    1. Jeg har ekte kjærlighet i mitt liv. Vi har vært sammen i 15 år og vi har 2 barna sammen. Før hadde jeg 4 barna som er alle voksne. En av mine voksne striver med rus men har nå nesten 4 måneder inn i liv uten det. Han har mistet barna sine og kone men han kan se dem hver helg. Jeg leser bloggen din ❤️

    2. SELVFØLGELIG finnes EKTE kjærlighet❤️❤️❤️ det handler om både å GI og FÅ❤️❤️❤️ om 100% gjensidig åpenhet og 100% gjensidig ærlighet❤️❤️❤️

    3. Jeg tenker at vi ikke må definere ekte kjærlighet så hardt. Ekte kjærlighet kan komme til uttrykk på så mange forskjellige måter. “Kjør pent”, “Kos deg i kveld – Jeg holder fortet”, “Bare ta deg en handlerunde du, jeg lager middag”. Kjenner man på hverdagskjærligheten – Det at noen ønsker å gi deg et lett liv, så er det ikke så nøye med helikoptertur på Valentines.

    4. Jeg har alltid trodd på ekte kjærlighet og alltid drømt om å finne den eneste ene ❤️ Og jeg fant han også, når jeg var 19. Det beste er at han følte akkurat det samme for meg. Nå har vi vært sammen i straks 15 år, har to barn, vært gift i 3 år og har det fortsatt veldig fint sammen ❤️ Vi 4 og hundene flyttet alene til Stad for 5 måneder siden og gleder oss til normalisering av hverdagen så vi kan bli kjent med folk. Inntil videre koser vi oss hjemme i huset vårt ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg