Ekstreme mareritt og en brutal uke! – Hilsen Nattvandreren-

Herrelighet!😳

Det er mandag kveld og allerede kjenner jeg at denne uka kommer til og bli brutal 😬

Samtlige dager er fylt til randen og i hodet lurer en hodepine som er konstant og meget tilstedeværende.

I dag har jeg igjen kombinert jobb og skole og på disse dagene der jeg har undervisning føler jeg ikke at jeg klarer å holde fokus på det ene når jeg holder på med det andre, jeg har liksom 100 tanker i hodet hele tiden. Jeg håper at dette bare er oppstart trøbbel og at jeg snart er inni tralten igjen! jeg tror ikke jeg har oppdaget at det er ett nytt år helt ennå, det tar litt tid.🤭

Anyway har jeg kjørt pappa på butikken og har parkert meg selv i sofaen og her tenker jeg å bli resten av kvelden!😁 det HØLJREGNER her og på tross av at vindusviskerne gikk for full maskin var det så vidt jeg hadde sikt på veien hjem, jeg bare lener meg på tanken om at is og snø forsvinner og vi igjen kan se bare veier og slippe å sitte med hjerte i halsen hele tiden. DET blir deilig!❤️

 

 

 

 

I morgen venter fagdag på jobb og temaet er vold og trusler, det blir meget spennende men før den tid skal jeg sove ut og stålsette meg for en ny dag.😁

 

I natt gikk det vilt for seg her 😳 jeg våknet opp innpå klesrommet vårt etter å ha hoppet utav senga 😂

Jeg aner ikke hva jeg bedrev og det er sikkert like greit at jeg ikke husker hva jeg drømte for jeg tviler på at det var av den hyggelige sorten. Jeg har alltid vært en vill drømmer og har gått i søvne siden jeg var liten, en gang våknet jeg helt nedi trappa her hjemme.🤭

 

Nå skal jeg se Farmen som jeg glemte i går og bare lade opp til morgendagen som sikkert blir minst like anstrengende. Jeg gleder meg over at livet er travelt, da får jeg nemlig ikke så mye tid til og gruble!😁❤️

 

Ha en fantastisk mandagskveld venner, stor klem ifra M 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg