Egenomsorg i luksuriøse omgivelser!

Alltid ellers ville jeg fått med meg absolutt alt i programmet og gønnet på. Det ville endt som alltid, jeg megautslitt og helt ferdig😬

 

Jeg lærer mye om egenomsorg på skolen og akkurat nå driver jeg den slags i praksis og har trekt meg tilbake på rommet og tar en time-out. ❤️

Det skal noe til og ta til seg alle disse historiene og alle treffer på ulike steder for en som menneske, man blir sint, man gråter og man blir så imponert over hvordan dem alle eier sin historie og står med hevede hoder. Dem alle har ett viktig budskap ❤️

 

Halve dagen har gått allerede og inntrykkene er så ekstreme, man sitter med en tanke om at det faktisk ikke skulle være mulig, men det er det sørgelig nok 💔 Allikevel ser jeg ingen offer på scenen, bare kjemper og sterke mennesker ❤️

 

Disse skal få bein å gå på!🤭

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg