Eg har alltid vært aleine

Eg har alltid følt meg så anderledes, heilt ulik andre men no går eg i ett med omgivelsene.

Eg har alltid kjent på en ensomhet og sjølv i ett rom fullt i folk har eg følt meg heilt fullstendig aleine i verden men no kan eg være i ett tomt rom og føle meg omringa av kjærlighet.

Eg har aldri følt meg verdig noke men no føle eg meg verdig nok til og ha det bra inni meg sjølv som igjen gjer at eg kan ta plass i rommet.

Dokke har endra noke i meg, gitt meg trua på meg sjøl og verden rundt og klart og vekke tilliten som har vært død i mange år. Eg er stolt over fellesskapet, eg e stolt over og være ettervernar og eg e stolt over livet eg har fått!

2 kommentarer
    1. Godt å lese om din mestring og din glede ! Godt å se at du har så intens opplevelse av livet 🎶👍🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg